Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
Sağlık Bilimleri Fakültesi’nde Kepler Geleceğe Fırlatıldı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. 4 Eylül Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen mezuniyet programında öğrenciler diplomalarını alırken, aileler ve akademisyenler de bu anlamlı günde büyük gurur yaşadı.
Yoğun katılımla gerçekleştirilen törene Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hayati Öztürk, Sivas Belediye Başkan Yardımcısı Av. Esra Meran Uslu, Rektör Danışmanı Doç. Dr. Nevzat Balıkçıoğlu, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Selma Sabancıoğulları, fakülte dekanları, akademik ve idari personel ile öğrencilerin aileleri katıldı.
Geleceğin Sağlık Profesyonelleri Mezun Oldu
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından başlayan programda konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hayati Öztürk, mezun öğrencileri tebrik ederek sağlık alanında üstlenecekleri görevlerin büyük önem taşıdığını vurguladı. Öztürk, genç mezunların toplum sağlığına önemli katkılar sunacağına inandığını belirterek, öğrencilerin yetişmesinde emeği geçen akademisyenlere ve ailelere teşekkür etti.
Fakülte 495 Mezun Verdi
Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Selma Sabancıoğulları ise yaptığı konuşmada fakültenin bu yıl 495 mezun verdiğini açıkladı. Bugüne kadar yaklaşık 6 bin 500 sağlık profesyonelinin ülkeye kazandırıldığını belirten Sabancıoğulları, öğrencilerin bilimsel bilgiyle donatılmış, etik değerlere bağlı ve mesleki yeterliliği yüksek bireyler olarak yetiştirilmesine büyük önem verdiklerini ifade etti.
Sağlık hizmetlerinin yalnızca bilgi ve beceri değil, aynı zamanda vicdan, merhamet ve insan sevgisi gerektiren bir alan olduğuna dikkat çeken Sabancıoğulları, mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarılar diledi.
Fakülte Birincisinden Anlamlı Gelenek
Programda fakülte birincisi olan Ebelik Bölümü öğrencisi Şimal Deliktaş, geleneksel Yaş Kütüğü’ne ismini çakarak mezuniyet gururunu taçlandırdı. Deliktaş’a plaket ve diploması protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Diplomalar Verildi, Kepler Havaya Atıldı
Törende fakülte ve bölüm derecelerine giren öğrencilere diploma ve plaketleri sunulurken, Ebelik, Sağlık Yönetimi, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon, Beslenme ve Diyetetik ile Hemşirelik Bölümü öğrencileri de diplomalarını aldı.
Mezuniyet töreni, öğrencilerin büyük heyecanla gerçekleştirdiği kep atma seremonisiyle sona erdi. Sağlık Bilimleri Fakültesi mezunları, bundan sonraki süreçte sağlık sektöründe önemli görevler üstlenmek üzere meslek hayatlarına ilk adımlarını attı.
Haber: İ. ERKOÇ