Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
KOSGEB İş Geliştirme Desteği Jürisi Toplandı
Sivas’ta girişimciliğin desteklenmesi ve yerel işletmelerin güçlendirilmesi amacıyla KOSGEB Sivas İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen İş Geliştirme Desteği Jürisi programı, bu kez Sivas Teknokent ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Programda girişimciler tarafından hazırlanan projeler jüri üyelerince değerlendirilerek desteklenmeye uygun projeler belirlendi.
KOSGEB Sivas İl Müdürü Bahattin Ünal’ın koordinasyonunda gerçekleştirilen programa, MÜSİAD Sivas Başkanı Uğur Görgen’in yanı sıra Sivas İŞKUR İl Müdürü ve Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü de katıldı.
Yenilikçi Projeler Masaya Yatırıldı
Jüri üyeleri tarafından girişimcilerin iş fikirleri detaylı şekilde incelenirken, projelerin uygulanabilirliği, yenilikçi yönleri ve bölgesel kalkınmaya sağlayacağı katkılar değerlendirildi. MÜSİAD Sivas Başkanı Uğur Görgen de jüri üyesi olarak iş dünyasına katkı sunabilecek projeler hakkında görüşlerini paylaştı.
Girişimcilik ve Kalkınmaya Katkı
İş Geliştirme Desteği Programı’nın, yenilikçi fikirlerin hayata geçirilmesi, yerel işletmelerin rekabet gücünün artırılması ve istihdamın geliştirilmesi açısından önemli bir rol üstlendiği ifade edildi. Programın aynı zamanda girişimciler ile iş dünyası arasında iş birliğinin güçlenmesine katkı sunduğu belirtildi.
Teşekkür Mesajı
Program sonunda MÜSİAD Sivas Başkanı Uğur Görgen, organizasyonun başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesinde emeği bulunan KOSGEB İl Müdürü Bahattin Ünal’a ve ev sahipliği yapan Sivas Teknokent Müdürü Ali Rıza İnce’ye teşekkür etti.
Destek almaya hak kazanan projelerin önümüzdeki süreçte Sivas ekonomisine, üretime ve istihdama önemli katkılar sağlaması bekleniyor.
Haber: A. ÜNGÖR