Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
Rektör Mehmet Kul, yayımladığı yeni yıl mesajında, Sivas Bilim ve Teknoloji Üniversitesi olarak üretkenlik, yenilikçilik ve kararlılıkla dolu bir yılı geride bıraktıklarını belirtti. Kul, 2025 yılı boyunca atılan adımların üniversitenin akademik ve teknolojik vizyonunu daha da güçlendirdiğini vurguladı. 2025 yılı içerisinde üniversite kampüsünün ikinci etabının hizmete açıldığını hatırlatan Rektör Kul, bu sayede araştırma ve eğitim […]Daha fazla...