Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
Divriği Belediyesi, ilçedeki sosyal hizmet çalışmalarında kullanılmak üzere 6. hibe aracını bünyesine kattı. Yeni araç, belediyenin aşevi hizmetlerinde kullanılacak. Belediye Başkanı Av. Cihan Deniz Akbaş, aracın temininde destek sağlayan hemşehrilerimiz Av. Hüseyin Yılmaz’a teşekkür etti. “İhtiyaç Sahiplerine Ulaşımda Kullanılacak” Başkan Akbaş, hibe aracın özellikle aşevinde hazırlanan yemeklerin ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırılmasında görev yapacağını belirtti. Akbaş […]Daha fazla...