Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 14. Engelli ve Gazi Personel Eğitim Semineri’nde, ‘Engelli olmak kusur değil; asıl kusur engelleri kaldırmamaktır’ diyerek erişilebilirlik çalışmalarını ve milyonlarca vatandaşın faydalandığı projeleri anlattı. Bakan Uraloğlu, 2 bin 317 engelli personelin Bakanlık bünyesinde görev aldığını hatırlatarak, “Demiryolu ulaşımında, yüzde 40 ve üzeri engel oranı olan 9,3 milyon engelli yolcumuz […]Daha fazla...