Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
Divriği Belediyesi Nisan ayı olağan meclis toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda ilçeye ilişkin birçok önemli konu görüşülerek karara bağlandı. Belediye meclisinde özellikle ilçede devam eden TOKİ projesine yönelik imar plan değişikliği, encümen ve ihtisas komisyonu seçimleri başta olmak üzere çeşitli gündem maddeleri ele alındı. Ayrıca belediyenin yürüttüğü çalışmalar, projeler ve planlamalar da detaylı şekilde değerlendirildi. Toplantı kapsamında […]Daha fazla...