Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
21-26 Mart Orman Haftası kapsamında Sivas Orman İşletme Müdürlüğü tarafından Kardeşler Ormanı’nda düzenlenen programda, şehitlerin isimlerinin yaşatılacağı yürüyüş parkurları hizmete açıldı. Programa Sivas Valisi Dr. Yılmaz Şimşek, eşi Dr. Çiğdem Olgun Şimşek, il protokolü, şehit aileleri ve öğrenciler katıldı. Edinilen bilgilere göre program kapsamında yapımı tamamlanan 2.000 metre Şehit Yusuf Mengeş Yürüyüş Yolu, 1.500 metre […]Daha fazla...