Başkan Gök; Kıymetli hemşerimize destekleri için çok teşekkür ediyor
Millî Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan, Sivas Atatürk Anadolu Lisesi Kız Pansiyonunda kalan öğrencilerle iftar programında bir araya geldi. Pansiyon yemekhanesinde gerçekleştirilen programda öğrencilerle birlikte iftar yapan Erdoğan, yemek öncesinde öğrencilerle sohbet etti. Öğrencilerin eğitim hayatlarına ilişkin görüş alışverişinde bulunan Erdoğan, akademik ve sosyal gelişimin önemine dikkat çekti. Pansiyonlarda kalan öğrencilerin aile ortamında eğitim hayatlarını sürdürmelerine […]Daha fazla...